Jaguar Land Rover De Ridder is niet alleen de oudste officiële Jaguar dealer in België, maar zelfs wereldwijd. Traditie, service en kwaliteit staan hier voorop. De uitgebreide waaier aan klanten gaat van particulieren over zelfstandigen tot fleetvoertuigen voor KMO’s en omvangrijkere bedrijven.

Geworteld in traditie groeit Jaguar Land Rover De Ridder gestaag verder. Het ruime DR-team, waarvan meerdere medewerkers een anciënniteit hebben tussen 15 en 30 jaar, is de laatste jaren verder uitgebreid met zeer capabele en klantgerichte nieuwkomers. Mannu Meirsman, gedelegeerd bestuurder, was voorheen meer dan 20 jaar commercieel directeur in hetzelfde bedrijf.

Hetgeen wat hen uniek maakt zijn hun klanten. Er hangt een enorm familiale sfeer. Met de liefde voor mooie wagens als de lijm die hen bindt.

De uitdaging

Begin 2021 is gestart met de bouw van een splinternieuwe garage waarbij de omvang meer dan verdubbeld wordt. Tijdens deze werkzaamheden is het van vitaal belang om volledig operationeel te blijven. De complete dienstverlening — onderhoud, herstellingen, aftersales en verkoop — moeten te allen tijde verzekerd worden gedurende en na de werkzaamheden. Zodoende is een integrale begeleiding én ondersteuning door de IT-partner een must.

De oplossing

We gingen snel ter plaatse om alle noden in kaart te brengen. Niet alleen die op korte termijn maar ook die op langere termijn zodat er volop rekening is gehouden met de migratie naar en de werkzaamheden aan de nieuwbouw. Zo brachten we concrete oplossingen voor de directe noden door hun sterke groei. Dit omvat niet alleen hardware (computers, schermen, printers en verbruiksgoederen) maar evengoed software, server- en cloudoplossingen. Dit alles beheren wij voor de klant zodat die spreekwoordelijk op twee oren kan slapen.

De klant aan het woord

Kaisha is een aangename partner om mee samen te werken om meerdere redenen. Zo weten ze alle IT-termen uit te drukken in mensentaal. Zo kunnen wij, specialisten in een totaal andere materie maar leken op het vlak van IT, de meeste termen begrijpen. Hierdoor kunnen we kleine probleempjes, al dan niet met telefonische ondersteuning, zelf én snel oplossen. Dankzij deze manier van werken snappen wij ook wat er allemaal gebeurt, welke aanpassingen er nodig zijn en waarom we voor die oplossing kiezen, en niet voor die andere.

Anderzijds hebben wij de enorme luxe dat ze héél snel schakelen. Als wij met een IT-probleem zitten, wordt daar direct op gereageerd. Wij zijn als klant extreem verwend dat we zo snel een reactie mogen verwachten. Bij onze vorige IT-partner werkte dat met een ticketing systeem en kon het tot twee werkdagen duren om een antwoord te krijgen. Bij Kaisha hebben we binnen 34 seconden een antwoord (da’s geen grapje, maar een reëel gemiddelde). Je krijgt quasi onmiddellijk telefonische hulp en als dat niet voldoende is, komt er zeer snel iemand langs.

Tot slot, en niet onbelangrijk, is het menselijke bij hen. We zijn geen nummer, niet de zoveelste in een rij. Als iets niet goed is, melden we dat en wordt dat door hen aangepakt. En als het wel goed is, geven we dat natuurlijk ook graag mee aan hen. Dat gaat vanzelf. Al lachend zeggen we al eens dat we getrouwd zijn.

Een mentaliteit en een manier van werken die ons bij Jaguar Land Rover De Ridder ook nauw aan het hart ligt en die we graag uitdragen bij onze klanten. Zodoende is dit een schitterende manier van samenwerken!

Geleverde diensten

Strategisch IT-advies

Leveren & support van de volledige IT-omgeving

Hardware

Software

Wifi & connectiviteit

Beveiliging

Jaguar Land Rover De Ridder is niet alleen de oudste officiële Jaguar dealer in België, maar zelfs wereldwijd. Traditie, service en kwaliteit staan hier voorop. De uitgebreide waaier aan klanten gaat van particulieren over zelfstandigen tot fleetvoertuigen voor KMO’s en omvangrijkere bedrijven.

CEO, Jaguar

Interesse in een samenwerking?

Neem contact op